Bekijk onze jubileum-acties
06-18693207
info@johnweeren.nl
Veelgestelde vragen
Aanvragen
Hoe werkt aanvragen?
Hoe werkt aanvragen?
We bieden diensten aan die jij kunt bestellen oftewel aanvragen. Hoe dat werkt? Bekijk onze werkwijze in stappen.

Hoe zit het met de planning?
Hoe zit het met de planning?
Laat ons bij de aanvraag weten wat de gewenste levertermijn is. Zo kunnen wij ons werk inplannen. Voor bepaalde klussen kunnen we desgewenst een gespecificeerde planning opstellen, bijvoorbeeld als we een website gaan bouwen. Voor leveringen met een deadline rekenen we een toeslag. In ons zakelijk voorstel worden de gemaakte afspraken genoemd. Daarover lees je hier meer.

Wat kosten de diensten?
Wat kosten de diensten?
Aanvragen is gratis en vrijblijvend. Per opdracht gaan we uit van uur­tarieven (vanaf 30 euro exclusief btw) en eventueel aanvullende kosten of toeslagen. Het uurtarief wordt opgesteld als deel van onze werkwijze in stappen. Je ontvangt een zakelijk voorstel, passend bij jouw situatie, budget en wensen.

Hoe wordt het uurtarief bepaald?
Hoe wordt het uurtarief bepaald?
Het bepalen van het uurtarief is afhankelijk van allerlei factoren. Zo houden we onder andere rekening met je situatie (particulier, organisatie zonder winst­oogmerk, zzp-er of bedrijf met personeel), de moeilijkheids­graad van het te verrichten werk, jouw budget, deadlines, enz.

Wat zijn ontwerp-rondes?
Wat zijn ontwerp-rondes?
Voor het beste resultaat ontwerpen we in samenspraak met jou als klant. Meer info over onze werkwijze, vind je hier.

Kan ik mijn aanvraag annuleren?
Kan ik mijn aanvraag annuleren?
Afspraken over annuleren vind je in de leveringsvoorwaarden op maat. Meer info over onze werkwijze, vind je hier. Wil je een aanvraag annuleren, neem dan zo spoedig mogelijk contact op.

Kan ik mijn bestelling ruilen?
Kan ik mijn bestelling ruilen?
Ruilen oftewel retourneren is niet mogelijk omdat het maatwerk-diensten betreft. Aangezien producten op maat gemaakt worden volgens jouw unieke specificatie, is het herroepingsrecht niet van toepassing. Meer info over het bestelproces vind je hier.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?
Waar vind ik de algemene voorwaarden?
Voor de dienstverlening worden per opdracht leverings­voorwaarden op maat opgesteld. Overigens betreft het momenteel uitsluitend levering van ontwerp-diensten, geen advies.
Bedrijf
Welke diensten levert dit bedrijf?
Welke diensten levert dit bedrijf?
We leveren allerlei ontwerp-diensten ten behoeve van marketing en communicatie. Meer daarover lees je hier. We leveren geen advies-diensten..

Van wie is dit bedrijf?
Van wie is dit bedrijf?
Bedrijfsgegevens vind je onderaan elke pagina. Dit bedrijf is een eenmanszaak maar ondernemen doe je niet in je eentje dus schrijven we soms "wij" en "ons" (zie Wikipedia: bescheidenheidsmeervoud), wat vrij gebruikelijk is in marketing-uitingen.

Sinds wanneer bestaat dit bedrijf?
Sinds wanneer bestaat dit bedrijf?
We vieren ons houten (vijfjarig) jubileum in 2021. Meer bedrijfsgegevens vind je onderaan elke pagina.

Hoe duurzaam is dit bedrijf?
Hoe duurzaam is dit bedrijf?
Hoe wij ons inzetten voor duurzaamheid lees je hier.
Klanten
Kunnen we kennismaken voordat ik klant word?
Kunnen we kennismaken voordat ik klant word?
Ja, een kennismakingsgesprek is mogelijk. Neem contact op om dit te bespreken.

Hoe kan ik me inschrijven als klant?
Hoe kan ik me inschrijven als klant?
Je wordt gratis ingeschreven als klant wanneer je een dienst aanvraagt, als stap in onze werkwijze.

Wat zijn "Tevreden klanten"?
Wat zijn "Tevreden klanten"?
Soms op uitnodiging, soms spontaan (maar altijd met hun nadrukkelijke toe­stemming) geven klanten aan dat ze als "Tevreden klant" vermeld willen worden op de website.

Wat zijn klant-ervaringen?
Wat zijn klant-ervaringen?
Klant-ervaringen zijn schrif­telijke referenties van werkelijke klanten die een positieve ervaring met onze diensten hebben gehad. Klanten ontvangen geen vergoeding hiervoor. Met hun nadrukkelijke toe­stemming plaatsen wij deze op de Tevreden klanten-pagina.

Wat zijn mijn rechten en plichten als klant?
Wat zijn mijn rechten en plichten als klant?
Belangrijke informatie voor klanten vind je onderaan elke pagina.

Kan iedereen klant worden?
Kan iedereen klant worden?
Iedereen die in Nederland woont en meerderjarig is kan in principe klant worden met het voorbehoud dat onze klanten en klussen dienen te passen bij onze bedrijfs­waarden zoals eer­baarheid, beschaafdheid en wettelijkheid.

Krijg ik allerlei ongevraagde emails?
Krijg ik allerlei ongevraagde emails?
We beperken het versturen van berichten zoveel mogelijk. Lees onze privacy-verklaring voor details.
Website
Wat zijn mijn rechten als bezoeker van deze website?
Wat zijn mijn rechten als bezoeker van deze website?
Belangrijke informatie voor bezoekers van deze website vind je onderaan elke pagina.

Hoe zit het met mijn persoonsgegevens als bezoeker van deze website?
Hoe zit het met mijn persoonsgegevens als bezoeker van deze website?
Onze privacyverklaring lees je hier.

Is deze website aangesloten bij Thuiswinkel.org?
Is deze website aangesloten bij Thuiswinkel.org?
Het keurmerk van Thuiswinkel.org is alleen bedoeld voor webwinkels en derhalve niet van toepassing op deze website.

Wat als er een fout op de website staat?
Wat als er een fout op de website staat?
We vinden het fijn als je fouten doorgeeft. Overigens is de informatie op deze website gepubliceerd onder voorbehoud van wijzigingen en fouten, niet bedoeld als advies en kunnen er geen rechten aan worden ontleend.
Jouw antwoord niet gevonden?
Neem even contact op!